Sikeres Betfair-kampány: első hely az Oddscheckernél!

A Betfair jelenleg futó, mindenkinél magasabb szorzókat promotáló kampánya hatalmas sikernek bizonyul, a fogadási tőzsde ugyanis első helyen végzett az Oddschecker februári TOP10-es listáján.

 

Két év óta először bizonyult a Betfair a legjobbnak a sportfogadási piac vezető, szorzókat összehasonlító oldalánál.

 

A lista a kimenő kattintások alapján rangsorolja a sportfogadással foglalkozó irodákat, ezek alapján pedig első helyen végzett a Betfair, melynek 20.6%-os mérlege 5.3%-os javulást jelentett az előző hónaphoz képest. A Betfair ezzel megelőzte a 17.5%-n végző, második helyezett Bet365-öt és a harmadik, 8.6%-os részesedést felmutató Paddy Powert.

 

A látványos javulás elsősorban a Betfair legújabb, „Ne érd be kevesebbel!” elnevezésű kampányának köszönhető, mely igyekszik minden sportfogadó figyelmét ráirányítani a Betfair lóversenyeken és labdarúgó-mérkőzéseken kínált kiemelkedő szorzóira.

A Betfair központi marketing-igazgatója, Matt Booth a következőket mondta: „Ez az eredmény kiváló kezdése a 2012-es évnek, az első helyezésünk megmutatta, hogy az emberek meghallották üzenetünket, és élnek is a magas szorzók adta lehetőségekkel!"

„Ha egy játékos -legyen új vagy régi- megismeri, mennyivel magasabb szorzókat kínálunk a piac többi tagjához képest, onnantól nem fog más fogadóirodát választani.”

 

Az Oddschecker 2012. februári tízes listája:

1. Betfair 20.6%

2. Bet365 17.5%

3. Paddy Power 8.6%

4. William Hill 7.0%

5. BetVictor 6.0%

6. Ladbrokes 5.8%

7. Boylesport 5.7%

8. Stan James 5.4%

9. Betfred 5.0%

10. SkyBet 4.2%