A Betfair jelenleg futó, mindenkinél magasabb szorzókat promotáló kampánya hatalmas sikernek bizonyul, a fogadási tőzsde ugyanis első helyen végzett az Oddschecker februári TOP10-es listáján.
Két év óta először bizonyult a Betfair a legjobbnak a sportfogadási piac vezető, szorzókat összehasonlító oldalánál.
A lista a kimenő kattintások alapján rangsorolja a sportfogadással foglalkozó irodákat, ezek alapján pedig első helyen végzett a Betfair, melynek 20.6%-os mérlege 5.3%-os javulást jelentett az előző hónaphoz képest. A Betfair ezzel megelőzte a 17.5%-n végző, második helyezett Bet365-öt és a harmadik, 8.6%-os részesedést felmutató Paddy Powert.
A látványos javulás elsősorban a Betfair legújabb, „Ne érd be kevesebbel!” elnevezésű kampányának köszönhető, mely igyekszik minden sportfogadó figyelmét ráirányítani a Betfair lóversenyeken és labdarúgó-mérkőzéseken kínált kiemelkedő szorzóira.
A Betfair központi marketing-igazgatója, Matt Booth a következőket mondta: „Ez az eredmény kiváló kezdése a 2012-es évnek, az első helyezésünk megmutatta, hogy az emberek meghallották üzenetünket, és élnek is a magas szorzók adta lehetőségekkel!"
„Ha egy játékos -legyen új vagy régi- megismeri, mennyivel magasabb szorzókat kínálunk a piac többi tagjához képest, onnantól nem fog más fogadóirodát választani.”
Az Oddschecker 2012. februári tízes listája:
1. Betfair 20.6%
2. Bet365 17.5%
3. Paddy Power 8.6%
4. William Hill 7.0%
5. BetVictor 6.0%
6. Ladbrokes 5.8%
7. Boylesport 5.7%
8. Stan James 5.4%
9. Betfred 5.0%
10. SkyBet 4.2%